Konfiguracja autorespondera dla kont poczty elektronicznej AWF

26 kwietnia 2013 przez Administrator

Włączenie autorespondera

1. W przeglądarce internetowej należy wpisać adres http://www.awf.edu.pl/poczta
2. Należy wpisać nazwę użytkownika poczty uczelnianej oraz hasło, wybieramy zaloguj.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3. Wybieramy zakładkę Ustawienia
4. Wybieramy zakładkę Wakacje
5. Należy wpisać temat oraz treść wiadomości jaka będzie automatycznie zwracana osobie wysyłającej pocztę na nasz adres email-owy.
6. Zaznaczamy checkbox przy słowie włączone
7. Wciskamy przycisk Zapisz
8. Wciskamy przycisk Wyloguj

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Wyłączenie autorespondera

1. Powtarzamy czynności 1-4
2. Odznaczamy checkbox przy słowie włączone
3. Wciskamy przycisk Zapisz
4. Wciskamy przycisk Wyloguj